Dziś zjem bułkę

Nie od dziś wiadomo, że aby osiągnąć sukces w roli blogera, trzeba pierdolić, pierdolić i pierdolić. Koniecznie o niczym. Licząc na sukces w tej dziedzinie, zapowiem Wam wszystkim, że mam zamiar zjeść dziś bułkę. Będzie ona najprawdopodobniej przekrojona na pół. Połowy posmaruję, z dużym prawdopodobieństwem, margaryną a następnie pasztetem. Podobno to źle wygląda, żeby była i margaryna na bułce i pasztet, ale ja nikogo nie pytam, czy to dobrze wygląda. To ja mam być zadowolony. To tyle tytułem wstępu.

A tak poza tym, to witam wszystkich czytelników bardzo serdecznie.

Jedna odpowiedź to “Dziś zjem bułkę”

  1. milky.rose Says:

    Dobreee! Wspanialy wpis! Cisne beke!

Skomentuj

