Zabrali mi moje teksty cz.I

Po trzech czterech godzinach rozmowy bylo praktycznie wiadomo ze mamy do czynienia z ludzmi z ktorymi nie da sie dojsc do zadnego porozumienia, ze nie moze zaistniec nawet cien szansy na wziecie pod uwage najmniejszego chocby stopnia tolerancji dla naszego postrzegania podmianek, ze osoby te wychodza z zalozenia ze im lepiej tym jeszcze lepiej, a im gorzej tym tym bardziej jeszcze lepiej. Jankowi ukradziono teksty o zdjeciu rodzinnym jeden i o sztuce dwa. Mnie sila z reki wyrwano kabel graniasty ktory kupilem pod skajpa. Dwoch zesmy zalatwili bo kiedys chodzilismy na dzudzitsu, ale pozostalych trzech z bandy zdolalo uciec z tekstami i kablem. Potem Janek zaczal mnie przepraszac ze nie ma w tekstach polskich literek; rzeklem mu na to ze nigdy nie bedzie bo komputer zagraniczny a techniczny z niego kretyn.       (kisz)

Jedna odpowiedź to “Zabrali mi moje teksty cz.I”

  1. bukszpani Says:

    Ja wiem jak zrobić żeby mieć polskie znaki w komputerze! Bo ja ten sam problem miałam. Narazie nie mogę niestety powiedzieć. Ale później powiem. I będziecie ocaleni! :)

Skomentuj

