Nowe kapcie od dziewczyny

kapec kiszeckiegoDrodzy czytelnicy, chcialbym podzielic sie z Wami swoim wielkim szczesciem. W skrocie: od kilku dni nie mialem kapci, czyli obuwia podomkowego. Pozbylem sie bowiem swojej starej pary kapci ze wzgledu na ich niezdatnosc do uzycia: plastykowa podeszwa kruszyla sie zostawiajac na podlogach czarne okruchy; kazde odkurzanie szlo wniwecz. Jakze jednak bardzo dokuczyl mi brak tego niekrytego obuwia. Chodzac po zimnej posadzce czy to w kuchni czy to w lazience podeszwy moich stop doznawaly przykrego uczucia ziebniecia, ktore nierzadko rozlewalo sie na cale cialo. Nie musze chyba tlumaczyc, ze wzmagalo to moje i tak od zawsze chroniczne katary, wplywalo negatywnie na atmosfere w domu i pracy. Nie moglem wiec zareagowac inaczej niz tylko bezbrzeznym szczesciem i wdziecznoscia, kiedy moja dziewczyna wrociwszy z porannych zakupow wreczyla mi nowa pare kapci. Nie sa one co prawda tak uroczo staromodne jak poprzednie(notabene rowniez przez moja – dla scislosci:te sama – dziewczyne mi ofiarowane), maja beznadziejny obrazek z Simpsonem oraz bardzo smieszny napis. Podobnie zas jak moje dawne kapcie zakupione zostaly w najtanszej sieci obuwniczej w Wielkiej Brytanii, ktorej nazwy pozwole sobie nie wymienic, pozwole sobie jednak przytoczyc pewna anegdote, aby zobrazowac jakos recepcje owej marki w brytyjskim spoleczenstwie. Trzeba Wam bowiem wiedziec, drodzy czytelnicy, iz swojego czasu uzywalem rowniez obuwia owej bardzo taniej marki w pracy. Ktoregos dnia kolezanka powiedziala mi, ze mam bardzo ladne buty(nie bylo to bynajmniej stwierdzenie ironia ociekajace; mimo bowiem ceny buty rzeczywiscie jakos tam wygladaly). Nie omieszkala rowniez zapytac, gdzie je kupilem. Kiedy wypowiedzialem nazwe sieci sklepow, w ktorej dokonalem zakupu, kolezanka taktownie dala mi do zrozumienia iz buty owe wiecej juz jej nie interesuja. A wracajac do kapci – cieple sa. (kisz)

Odpowiedzi: 2 to “Nowe kapcie od dziewczyny”

  1. Nie ma to jak wełniane skarpety od Babci ze Szczecinka…

  2. Coca Cola Kompany Says:

    Wyglądają jak Catepilary słynne. Tak że nie ma się co wstydzić. W Polsce będzie można w nich na wesela albo wernisaże iść.

Skomentuj

