Jednak żyję

Na wypadek, gdyby ktoś uwierzył w – rozprowadzane przez Kiszeckiego głównie, ale również Kobiego – ploty, deklaruję: żyję i mam się dobrze. Wola pokonania mnie na arenie zajmowanej przez czołowych blogerów świata zachodniego doprowadziła do przegrzania ich – Kobiego i Kiszeckiego – mózgów, w czego efekcie stracili zdolność racjonalnego postrzegania otaczającego ich świata.

Nie przemawia przeze mnie złość, ani nawet irytacja. Chciałbym jedynie podkreślić, że majstrowanie przy moim komputerze, instalowanie tam wirusa, aby to narzędzie całkowicie unieszkodliwić, albo (sic!) smarowanie szczebelków drabiny (z której zbierałem dziś czereśnie) masłem – aby mnie trwale unicestwić, to – delikatnie mówiąc – tanie chwyty. Z tymi szczebelkami to już w ogóle – powiedziałbym – metoda cokolwiek stalinowska. Proponuję więc: zachowujmy się wszyscy jak ludzie!

Chcecie ze mną konkurować – konkurujmy na wartościowe wpisy! Wyzywam was więc na pojedynek godny homo sapiens, nie zaś zaplutych karłów reakcji.

PS. Chciałbym przy okazji podkreślić, że jestem niezniszczalny, wszelkie zatem starania ukierunkowane na odebranie mi wiodącej roli wśród blogerów świata zachodniego nie mają sensu. Dlaczego jestem niezniszczalny?

Otóż jest tak dlatego, że nie jem, nie piję a żyję. No, może nie jest do końca prawdą, że nic nie piję. Piję, a i owszem, ale wybrane napoje. Są wśród nich:

Kawa rozpuszczalna

IMG_0195

Yerba Mate

IMG_0196

Syf (o różnych nazwach)

IMG_0204

W związku z powyższym proponuję szklankę wody zamiast. Nie zabijecie mnie!

Marek Drabina

Odpowiedzi: 3 to “Jednak żyję”

  1. milky.rose Says:

    Yea! My lovely Idol’s coming back!

  2. Czas najwyższy:)

  3. Yerba rulez!

Skomentuj

