Modlitwa do Księcia Piekieł

         ksiaze_piekiel          Drodzy Czytelnicy, przyszła oto pora na odrobinę refleksji. Niskie ciśnienie i wysokie zachmurzenie odbierają chęć do życia. Marek Drabina mimo szumnych deklaracji nadal olewa bloga, ktory ciągnięty jest jedynie przeze mnie i Kobiego. Zresztą prawdopodobnie po tzw. aferze odwiedzinygate, czyli lawinowym spadku ilosci odwiedzin na blogu(okazało się bowiem że uprzednio sporą ilosć odwiedzin nabijał niezalogowany Kobi a teraz to góra dziesięć wejść dziennie), Drabina stracił zainteresowanie. Ale co my tu będziemy na Drabinę klawiaturę tępić, są ważniejsze sprawy.

          Jedna, to znaczy pierwsza, a właściwie również ostatnia, czyli rzekłbyś: nie tyle jedna co jedyna raczej sprawa do obgadania, to doświadczone dziś przez moją skromną osobę niedzielne rozkosze zakupowicza. Nawiedziłem oto wraz z moją wspaniałą rodzinką TESCO i miałem okazję podziwiać kasjerkę o imieniu Chantelle. Imię widniejące na wizytówce dziewczęcia skojarzylo mi się z winem(takie prostackie skojarzenia, że jak coś pod francuski to od razu wino). Ale wierzcie mi, Drodzy Czytelnicy, imię to do owej kasjerki wydaje się idealnie pasować(nie chodzi bynajmniej o to że staro albo zapijaczenie wygląda). Poza tym zdążylem się dowiedzieć iż Chantelle to nazwa sklepów z bielizną, a bielizna do tego dziewczęcia, jak mi się wydaje, również  nie pasować nie może. Słowem, gdybym nie był poważnym człowiekiem posiadającym szcześliwą rodzinę, zacząłbym z pewnoscią chadzać do TESCO co najmniej raz dziennie mimo że daleko. Ech, młodość…

          Na koniec chciałbym wyjaśnić sprawę tytułu niniejszego posta oraz powyższego zdjęcia. Ponieważ bowiem pogoda do bani, ból głowy  i poczucie niemocy względem bałamucenia młódek wystąpiły, proponuję złożyć modły do Księcia Piekieł, którego to prowizoryczny ołtarzyk pozwalam sobie na blogu zamieścić.  Bo pogodą Bóg może manipulować do woli, ale względem grzesznych planów i tak warto pozyskać sobie przychylność Lucyfera.  (kisz)

Skomentuj

