Zieleń w naszym domu

piękny kwiatek na szafie

Wielu z nas skarży się na złe samopoczucie, częste bóle głowy, zastane kolana, przykurczone mięśnie i wiele innych z pozoru błahych, jednak jakże dokuczliwych i uprzykrzających codzienne życie dolegliwości. Wszystko to jest wynikiem stresu, nawału codziennych obowiązków, bezmyślnej pogoni za seksem, jedzeniem i pieniądzem. Jak wybrnąć z tego szaleńczego kręgu, błędnego koła powtarzających się codziennie mąk i utrapień?

Postarajmy się o bujną florę w naszym mieszkaniu! To naprawdę nic trudnego. Więszkość z Was powie zapewne, że nie ma w swoich pokojach miejsca – a czy tandetne pamiątki z Chorwacji, Tunezji, Grecji i innych oklepanych regionów świata nie lepiej zastąpić paprociami, filodendronami, dracenami czy zroślichami? Ma to szczególne znaczenie w przypadku osób palących, narażonych na chroniczne niedotlenienie mózgu i wynikające z niego zaburzenia zdrowia.

Rośliny można nabyć za śmieszne pieniądze w kwiaciarni, a jeśli i to przekracza nasze możliwości finansowe, prosimy koleżankę lub kolegę o szczepkę, w ostateczności przynosimy sobie kwiatka z czyjegoś grobu – zmarłemu pomoże on mniej więcej tyle, co kadzidło. Następnie podlewamy nasze skarby 2-3 razy w tygodniu, pamiętajmy też, by co jakiś czas z nimi rozmawiać.

коБи

Odpowiedzi: 5 to “Zieleń w naszym domu”

  1. Jozefina Teklinska Says:

    Niech Ci Matenka Boska wsycko co najlepse zesle, posadzilam pelargonie w pokoju i od razu mnie w nodze tak nie rwie…

  2. Pani Józefino, proszę podlewać roślinkę i dodatkowo wcierać w nogę propolis przed snem!

  3. Mirosław Rynkowski Says:

    Rozmawiałem z jedną rośliną a ona na to „po coś mnie człowieku zasadził w tej epoce” Byłem zdumiony i pytam o co chodzi a ona na to że miała zostać posadzona już dawno temu a teraz nie chce bo nie ma czym oddychać i penie jej się zejdzie mimo mojego podlewania bo i woda jest chlorowana. Jak nie zrobiło mi się lepiej

  4. Mirosław Rynkowski Says:

    Moja ma rękę do kwiatów a raczej dobre gadane bo jak coś zasadzi to rośnie ja na drożdżach. Podczas podlewania więcej gada do nich niż do mnie po godzinach.

Skomentuj

