Wydarzenia artystyczne w Kornwalii

kabaret_charytatywny_w_Kornwalii     Co tu dużo mówić, na tym wywiejewie zbyt wiele się nie dzieje. To znaczy pewnie coś tam się dzieje ale w porównaniu z kulturalnymi stolycamy w ktorych się drzewiej mieszkało to nie dzieje się nic. Lecz jednak, jednak. Można czasami znalezć coś, co zaintryguje. I to w bliskiej mojemu sercu dziedzinie kabaretu. Oto w sklepie z naturalną żywnością znalazłem ulotkę o tournee kabaretu charytatywnego. Nie wiem jaki poziom prezentuje, i pewnie się nie dowiem, gdyż najblizsza miejscowość w jakiej wystepują to St. Ives, do ktorego mam ponad pół godziny drogi (mimo bowiem iż narzekam na brak wydarzen artystycznych w regionie, jestem z natury człowiekiem gnuśnym). Chodzi o samą ulotkę, która jakże się różni od wszechobecnej nijakości. Atmosferkowy oldschool w pełnej krasie – w sam raz na naszego bloga, który na całe gardło protestuje przeciwko wszelkim formom odczarowania świata.

A poza tym to co…nic nowego. Moja luba włożyła ostatnio do ładowarki zwykłe baterie zamiast akumulatorków i wszystko chuj strzelił – powylewało się z baterii całe dziadostwo. A to jest naprawdę mądra dziewczyna!  Także było po ładowarce, na szczęście mamy już nową gdyż żyjemy w Wielkiej Brytanii i nas stać. A tak w ogóle to mój dobry kolega z jednych studiow mówił mi, że jemu z kolei mówił kolega z jakiegos ściśle ścisłego kierunku, że to na co się mówi „akumulatorki” to są naprawdę „baterie”, a to co  powszechnie nazywa się „bateriami” to są w rzeczywistosci „ogniwa”. Czy to prawda – nie wiem. Należy jednak pamiętać,  że są na tym świecie rzeczy… A, no i jeszcze Drabina z Kobim wyjechali na Wielkie Wakacje więc ciagnę bloga sam. A takie byly szumne deklaracje, że z daleka będą posty zamieszczać, rzekłbyś: cuda wianki niewidy na kiju. Drabinie się nie dziwię bo on wystawia totalną olewkę na bloga od samego początku, ale Kobi? Także, Drodzy Czytelnicy, jak zwykle wszystko na mojej głowie.     (kisz)

Skomentuj

