Listy do Francji, cz.VII: Wrestlemania!

wrestlemaniaDzisiaj dokonałem z Jabłonką bardzo korzystnej wymiany: mój pośledni Macho Man Randy Savage poszedł za Ultimate Warriora z bliska. Ja nie mówię już o takich przekrętach, jakie się działy, przykładowo Mierzwa wcisnął Rodziowi Modela, który siedzi w co drugiej gumie, za Mr.Perfecta. Ale mniejsza z tym. Bo wiecie, że Ultimate Warrior jest najlepszy ze wszystkich?ultimate warriorPoza tym ma najfajniejszy strój i najbardziej gościowe motto (nie wiem, co dokładnie znaczy, bo nie znam angielskiego – na końcu stoi: …i wierzyć w siebie). Ewentualnie Tatanka może mu gdzieś do pięt dorasta. Śmieszą mnie natomiast tacy pajace, co w ogóle pokazują się przy nim na ringu, jak na przykład spasiony British Buldog.british buldogJeszcze się obnosi z tą flagą brytyjską, jakby to nie wiadomo co było, a przecież proste, że Ameryka lepsza. A Chodźko głupek za najsilniejszego to w ogóle uważa przereklamowanego Hulka Hogana i na dodatek większość mu przyznaje rację. hulk hoganAle jak na przerwach padają teksty typu: Hulk kładzie Ultimate Warriora, to się nie przejmuję. Niby oni mają w domu satelitę, niby jakieś relacje widzieli –  mnie to nie obchodzi. Ja i tak im nie wierzę.

коБи

Skomentuj

