Fantastyczne popłuczyny: W Pierścieniu Zeykenów III

Kawwiv nie wypowiedział ani słowa. Ba, nawet się nie poruszył, zresztą nie oddycha. Ale musi żyć, czuję emanacje, to pewne. Metal od Tarknaza zadziałał błyskawicznie, Czarna Woda i kapłani byli jeszcze szybsi i rzucili za nami klątwy. Kawwiv powrócił do swoich lat i coś się z nim porobiło, ale na razie ważne że pędzimy. Tylko póki co nie wiadomo dokąd, słyszę jakieś sygnały od Tarknaza, okazało się że chyba pomyliliśmy pierścienie albo coś. Coś zaczyna mi tu smierdzieć, obawiam się że Tarknaz może być kimś innym niż nam się wydawało. Zły pierścień? Czy to dlatego, do czasu, było tam tak pięknie?          (kisz)

Odpowiedzi: 5 to “Fantastyczne popłuczyny: W Pierścieniu Zeykenów III”

  1. Wydymaniec Says:

    jakbym biblie czytał,chuj wiadomo o co chodzi:)

  2. :D no, nareszcie, juz myslalem ze sie naprawde na milkyrose przeniosles:))
    wiesz, zeby to zrozumiec to trzeba sobie wszytskie trzy czesci przeczytac ale to jest cegla, nie…poza tym to jeszcze nie koniec, cierpliwosci!!!

  3. Wydymaniec Says:

    kiedy się przeniosłem,ale tam kurwa,to już nic nie rozumiałem.poza tym pisza po niemiecku cholera:)jeno obrazkom się przyglądam bo na nich cudowna panienka,patronka nasz :)a wszystkie trzy części czytałem i nadal nie wiem kim do kurwy nędzy jest czarna woda,no panie:)

  4. Edward Kiszecki Says:

    a tajemnica to kurwa co? wszystko by chcial miec wyjasnione od razu?:)ja tez jeszcze nie wiem, cos sie wymysli;)

  5. Mówiłem, że Kiszecki nie umi…

Skomentuj

