Trąba i rąba, czyli teoria dwoistej natury rzeczy

Wszystko na świecie jest zawsze podwójne. Naprzykład kanapki – są z metką i są z pasztetową. Albo kiedy przyjeżdża do nas babcia z innego województwa, w środku nocy, z obcym człowiekiem, obcym samochodem – to też przywozi pralkę i przywozi lodówkę. Albo w bajce – jest Dżeki i jest Nuka, a w filmie jest Dejmpsis i jest Mejpsis na tropie, a pan na ulicy jak sprzedaje soczki to ma żółty i ma czerwony. My wolimy czerwony, ale wiadomo że muszą być dwa. I tak samo w sklepie z krokodylem jest trąba i jest rąba, i jakby ktoś kupował to wiadomo że musi kupić oba. Ale my nie chcemy kupować, tylko zawsze trzeba je zobaczyć, czy one tam są, trąba i rąba.           (kisz)

Odpowiedzi: 3 to “Trąba i rąba, czyli teoria dwoistej natury rzeczy”

  1. Wydymaniec Says:

    skoro jest Dejmpsis i iMejpsis natropie,to musi być też nietropie.ja tak myśle mordo moja i niemordo.

  2. Edward Kiszecki Says:

    Pewnie tak, moze do sedna tej zagadki dotrzemy kiedys po jakiejs zielonej stymulacji, byc moze nawet tej diwinoryjskiej:)inaczej mysle ze marne szanse, mordo i niemordo ty moja i niemoja:)

  3. jurand ze spychowa Says:

    Jam tak samo zwolennik tej teoryji szacownej, ktora ponoc Krzyzacy odkryli podczas najazdow nikczemnych na Ziemie Polskie w 15-tym wieku. Dowodem potwierdzajacym ta teoryje jestem sam Ja w osobie mojej szacownej, gdyz nieprawda jest jakoby krzyzackie psiekrwie okaleczyly mnie w zamku w Szczytnie. Gupoty te rozpowiadal 500 lat po Grunwaldzie wielusetletni jogin i szpieg krzyzacki, Sienkiewiczem zwany (jako zemsta za grunwaldowa kleske ) ! Tak na prawde w Szczytnie bylem Ja nr 1 ( tzw. echo astralne ), a obecnie zyje Ja nr 2 ( innowiercy zwa to reality-body ). Niestety ostatnio wiele wskazuje na to, ze wszystko jest potrojne, poniewaz wlodarzem ziem naszych jest Lech Kaczorem zwany i jego ja nr 2 zwane Tuskiem. Ale odkryto tez jego ja nr 3 !! Jest to ksiaze Jaroslaw pod brata swego podszywajacy sie ! Biada nam, biada, oj wielka biadaaa !!! JzS

Skomentuj

