Z tatą przez ulicę Buczka

Z dużych stały jeszcze sam Jowisz i bank PKO, lecz nie tu

W Millenium depcze się po drobnej, granatowo-białej szachownicy, SDH zamiast granatu ma czerwień i kratki są grubsze, gdzieniegdzie szare lub nie gładkie, tylko pocięte  na skos równoległymi wrębami. Drzwi wszędzie metalowe i ciężkie, także w księgarni, do środka której wcale nie zaglądamy – patrzymy na wystawę, zwłaszcza na serię biografii sławnych ludzi z Państwowego Instytutu Wydawniczego. Teraz doszli na przykład Casanova i Cesarz Fryderyk II. Zawsze istnieje też duża szansa, że odwiedzimy wujka i babcię, bo to blisko, albo trafimy chociaż do tego sklepu na starówce, gdzie mama kupiła mi miecz, a Matiemu klarnet. Mati również dostał później miecz, gdyż okazał się on o wiele bardziej użyteczny od klarnetu, więc chyba zostałem pokrzywdzony – odtąd mogliśmy się jednak pojedynkować i o klarnet, i o inne zabawki.

коБи

Odpowiedzi: 4 to “Z tatą przez ulicę Buczka”

  1. *Klarnetu i miecza proszę nie mylić z trąbą i rąbą.

  2. Wydymaniec Says:

    Tak się składa,że sprawdziłem na stronie piw.pl i wyobraź sobie kobi,że pod tytułem „Cesarz Fryderyk II” widnieje komunikat”brak książek spełniających zadane kryteria”.hie ie hie

  3. Niemożliwe! Fryderyk jest na bank, sprawdzałem za to Casanovę i nie było, ale pamiętam, jak leżał na wystawie, to chyba wiem lepiej.

  4. Wydymaniec Says:

    Fakty drogi kobi mówią same za siebie:)przykro mi

Skomentuj

