Czwartkowy seans z niewyróbką

Łzy poszły z oczu w zupełnie z dupy momencie, bez związku po prostu z tokiem fabuły, no i ludzie się zaczęli patrzeć i to właściwie niezbyt przyjaźnie, bo wiadomo zaraz o narkotyki podejrzewają i inne takie. Chciał uciekać ale naraz uświadomił sobie co go tam czeka, tam na zewnątrz. Kierownicza kurwica, nieprzyniesione rolki i opierdalanie bileterów, czeka wódka, czekają problemy rodzinne, czeka wreszcie niespełnienie, gdyż ona nie czeka, ona nie czeka na niego pośród. Pośród czekają jedynie kumple pierdolący jeden o genialnym filmiku na jutjubie a drugi już całkiem od rzeczy, i kurwa znowu się łzy leją, znowu łzy z oczu idą a na ekranie zwykłe śniadanie, totalny przestój fabularno-emocjonalny. To czemu ja kurwa płaczę, powiedzcie mi święci jasnoniebiescy.

Kiedy już wiadomym się staje że nie będzie kulminacyjnych uścisków z muzyką w tle tylko nagle jakby w połowie kadru urwane, kiedy z dołu wychodzą pierwsze napisy, on zaczyna sobie z przerażeniem uzmysławiać że z tej sali jest tylko jedno wyjście, to znaczy w sumie są dwa ale to całkiem na jedno wychodzi.          (kisz)

Odpowiedzi: 8 to “Czwartkowy seans z niewyróbką”

  1. pałączko Says:

    i co tu powiedzieć więcej…..:)

  2. Wydymaniec Says:

    Kampania prezydencka tuż tuż i haki zaczynają wyciągać.Każdy ma jakąś teczkę nawet Ty Kiszecki.

  3. Edward Kiszecki Says:

    Wydymancu, narkomana ze mnie nie zrobia a juz na pewno nie dam sie wrobic w pedalstwo, to wszystko insynuacje i pomowienia , teczki wszytskie sa prawdziwne z wyjatkiem mojej ktora jest sfalszowana:)

    Palaczko, musze ten film zobaczyc bo ostatnio przypomnialo mnie sie o nim i obejrzalem zwiastun i zapowiada sie niezle, tez by mi sie jakas niewyrobka przydala:)Co prawda wiekszosc akcji juz mi opowiedziales, ale co tam:)

  4. rushroe Says:

    Matusiu! Brak Ciebie!

    Jejjj…ale mi sie ten kawalek z Toba kojarzy!

  5. Edward Kiszecki Says:

    Droga milky, ja wlasnie pare dni temu chcialem sie wpisac odnosnie paru spraw na Twoim nowym blogu, ale dziadostwo nie chcialo mi zamiescic komentarza:)Czynie to niniejszym tu i teraz:

    Po pierwsze, co to za Another Mati, jak moglas??????!!!!!!
    Wybieraj albo oN albo Ja, rozumiesz???????!!!!!!Nie bede zadnym Matim z UK, jestem jedynym Matim i dla innego miejsca nie ma!!!!!!

    Po drugie, obejrzalem filmiki na jutjubie i kocham Cie:)

    Po trzecie, na rushroe brakuje mi zdjecia w wannie, wiesz o ktore mi chodzi:))

    cmoki

    • rushroe Says:

      :D po pierwsze: jestes Pierwszy i Jedyny Moj Mati.
      po drugie: wanny sa pase, teraz w przereblu sie ludzie kapia
      po trzecie: Ja ogladam Twoj Gardening at night i lza sie w oku zielonym kreci z tsknoty. Powaznie.
      po czwarte: boszz czleku! Nie milky a rushroe. Roznicy nie widzisz?!
      a propos wzroku: dzis wykonano mi okulistyczne badanie: posiadam wzrok. sokoli. Pokazali mi trojwymiarowa muche , wielka na ok 7 cm. i pytaja: co to? pod mucha podpis: fly. ja mowie: to mucha. a pani: a co ona robi? a ja mowie: noooo, wychodzi tak jakby ze strony… sluzba zdrowia w pl. Rulezzz!

  6. pałączko Says:

    Jestem oburzony zamieszczaniem narcystyczno zboczonych podszytych marną erotyką i fałszywą miłością komentarzy Pani Milki czy czy jak jej tam teraz i Pana Kiszeckiego ,który już na dziady zszedł całkiem i u którego widać ewidentnie znudzenie obecną partnerką pod bardzo poważnym ciekawym i życiowym postem

  7. Edward Kiszecki Says:

    Panie Palaczko, w sumie przyznaje racje, ja rowniez mialem zwrocic uwage p.Rushroe wzgledem odczapowego wpisywania sie pod postem poswieconym Panu, spodziewalbym sie tu raczej powazniejszych dyskusji o wymiarze zyciowym wlasnie niz kadzenia sobie jak to nawzajem do siebie nie tesknimy, prawda. Obiecuje ze z mojej strony podobny nietakt juz sie nie powtorzy, tym bardziej ze post jest poruszajacy i mogl w Panu obudzic koszmary przeszlosci, rozdrapac ledwo przygojone rany, chociaz w celach wrecz przeciwnych bo terapeutycznych byl pisany i zamieszczany.

Skomentuj

