Przepraszam, chciałem tylko Pana zabić

W ramach tzw. plenerów belwederskich I Tonikowego Letniego Festiwalu Filmowego miał miejsce pokaz filmu Przepraszam, chciałem tylko Pana zabić (2009) francuskiej reżyser Lali Nenenakoke. Publiczność nagrodziła film owacjami na klęczkach, po projekcji odbyło się spotkanie z zasłużonym konserwatorem zegarów szachowych, Dymitrem Kowalewniakiem.          (kisz)

Odpowiedzi: 8 to “Przepraszam, chciałem tylko Pana zabić”

  1. Niszczyciel Says:

    Co to za czarnuchowaty bokser na drugim zdjęciu od góry oraz na drugim zdjęciu od dołu?

  2. A bo ten Kiszecki na Wyspach nabiera anglosaskiej powierzchowności, która trafiła mu się akurat w wydaniu afroamerykańskim. Może dobrze, że nie szkockim albo kanadyjskim.

  3. Edward Kiszecki Says:

    Prosze nie dezinformowac. W filmie nie wystepuje Edward Kiszecki. Wykonawca glownej roli jest francuski aktor offowy Valili Pukenanema. Poza tym, az taki brzydki nie jestem.

  4. Mateuszu, wygladasz szlachetniej , nabierasz oglady :x

  5. Edward Kiszecki Says:

    Nuno, widzialem Cie na portalu Gazety:D
    Fajnie ze mam slawna kolezanke!:)

  6. prawda? Tobie to sie poszczescilo z tym, ze mnie znasz:D ;) kocham pana, panie Mateuszu. Coreczke i kobiete pana rowniez:) usciskaj ode mnie:)

  7. aha, a w ogole to wiesz, ze ja jestem nazistka?;)

  8. Edward Kiszecki Says:

    W sumie nie wiedzialem, ale to nawet fajnie. To ja tez moge byc, jak nastepnym razem bede w Krakowie to moze spalujemy kogos na Kazimierzu:) Dzieki za podrowienia, cmokam:*

Skomentuj

