Spalonych kwiatów przechadzki

Zjawiam się w parku po godzinie czternastej. Zgodnie z umówionymi zmarłymi ma nie być żadnych. Odbicia po spłukanych dłoniach świtają w poszyciu zatrzymanej ceremonii. Sprawdzam kieszenie po poranku, kołuję.          (kisz)

Odpowiedzi: 32 to “Spalonych kwiatów przechadzki”

  1. Wydymaniec Says:

    Tekst zrozumiały jest dla mnie do zdania”Zgodnie z umówionymi zmarłymi…”potem się gubię:)podejrzewam,że Kobi nie zostawi na mnie suchej nitki.ale musiałem to by być uczciwy wobec samego siebie.

  2. Edward Kiszecki Says:

    hehe, sprobuj po Mr Grzmocie:)

  3. Myśmy sobie, prawda prawda, z Wydymańcem już wszystko, prawda, wyjaśnili, tak że muszę powiedzieć, że bardzo porządny człowiek. Bardzo porządny człowiek.

  4. Edward Kiszecki Says:

    Wydmancu, moglbys Kobiemu wyjasnic jeszcze lepiej, naprzyklad za pomoca wybicia kciuka? Bo zaczyna pierdolic:)

  5. Człowieku, co Ty wiesz o mnie i o Wydymańcu… jesteś całkowicie poza.

  6. Wydymaniec Says:

    Pax pax pax bracia kochani w wierze:)uwielbiam mieć fanów walczących o mnie:)

  7. widzi sie to mnie. Twoje slowa w sensie.

  8. Przrzessada.

  9. Edward Kiszecki Says:

    Nuno, dziekuje, Ty mnie sie tez widzisz, sie znaczy calosciowo, od stop do glow:)
    Sciskam:)

  10. piekny czlowiek, piekne serce i slowa piekne takie inne ahhh… czy to anglia na literature wplywa, czy ty na mgle czy ja na watrobke, ktora jemy z twym bratem i z porem. watroba z porem, brat ze mna. a chopin jest komercyjny.
    LOVE <3

  11. A Argerich i spółka nie puścili Mariko Nogami do II etapu…:I Mariko KOCHAM CIĘ!!!

  12. nie mow! to okrutne!

  13. Teraz kibicuję Ukraince;)

  14. ehe, to juz blizej mnie:> kochany… kochany moj… :)

  15. Edward Kiszecki Says:

    Te, mala, nie masz co robic po nocach tylko migdalic sie po blogach?

  16. ozesz!alezmidogadal!;)

  17. Na pewno się nie migdali.Myśli tej małej jak białe zeszyty.No chyba,że mi zrobiła watę z mózgu jak czubkowi jednemu.pozdrawiam ślicznie wszystkich zainteresowanych.

  18. Annę Fedorovą też odrzucili… ;(

  19. hehe, widze, ze w Wydymancu mam oparcie? :) pocalunek dla Niego:) a niech strace! ;) :*

  20. Edward Kiszecki Says:

    Prosze, towarzystwo wzajemnej adoracji rozdaje sobie buziaki pod MOIM postem.
    Tu spokoj i tu spokoj – jedna i drugi -AUT!

    Jesli juz adorowac, to prosze autora posta, a nie…kurde ta jemu mydli oczy a ten naiwniak sie cieszy…kuuurde…

  21. zazdrosnik! Wydymancu, pomoz mi ripostowac! Przeiz on nas atakuje! a do pana autora osobisty apel: wydaj pani cos sensownego, tomik slow zebranych pan wydaj , talenta sa, tylko lenistwo gore bierze a fu!

  22. Chwileczkę, trochę za daleko to wszystko zaszło, więc chyba muszę interweniować JA. Cincinnatus daje się odciągnąć od pługa tylko w stanie wyższej konieczności i chwila ta niewątpliwie nadejszla.
    To ja zawsze byłem ulubieńcem rushroe, a nie Wydymaniec i tak ma pozostać.
    Ja tam, panie, sympatyczny i lubiany jestem, tak że no.

  23. Kobi na prezydenta serca rushroe! Ide z Kobim i jego mama na wazne wydarzenie! aaa, tak sie chcialam pochwalic:)

  24. Nie przelewki!:)

  25. nie, przebisniegi :)

  26. Edward Kiszecki Says:

    WYPIERDALAC SPOD MOJEGO POSTA NA CZATY INTERII, ONETU I INNEJ ZBIERANINY!!!!

  27. I OTO NIEBIOSA SIĘ ROZSTĄPIŁY,A POTĘŻNY GŁOS PRZEMÓWIŁ!

  28. boje sie. Kobi ratuj!

  29. To może przenieśmy się pod któryś z moich postów? Też chcę być sławny.

  30. Edward Kiszecki Says:

    Dobrze, krwiopijcy. Od tej chwili, od tego momentu, kto sie jeszcze raz dopisze pod tym postem, pozbawiony jest prawa do nazywania siebie moim przyjacielem, a nawet kolega czy znajomym, malo tego, pozbawiam go osobiscie prawa do nazywania sie czlowiekiem. Zezwalam jedynie Wydymancowi na dopisanie paru bluzg pod adresem innych dyskutantow.

  31. A JEGO SŁOWO STAŁO SIĘ PRAWEM.WYDUPCAĆ

Skomentuj

