Nowy Tonik na Nowy Rok

I tak oto znów przyszło mi powitać Was, Drodzy Czytelnicy, po miesięcznej przerwie. Od razu zastrzegam jednak, iż przerwa była zaplanowana i przemyślana – na podobnej zasadzie genialni artyści sadzą „świadome błędy” w swoich dziełach. Nie omyłkowo piszę też mi powitać, zamiast tradycyjnego nam – nadejszła bowiem wiekopomna chwila, kiedy ostałem się SAM jako autor bloga! Wiadomym mi jest od jakiegoś czasu, że wielu Czytelników czekało z utęsknieniem na ten moment. Drabina weg, Kobra weg, zostaje jedynie wielki i niedościgniony Kiszecki! Piękne, nieprawdaż? Nie omieszkam złożyć Wam noworocznej obietnicy, iż OD 1 STYCZNIA ROKU PANSKIEGO 2011 NA TONIKU JEZYKOWYM PUBLIKOWANE BEDZIE CODZIENNIE CONAJMNIEJ JEDNO ZDANIE MOJEGO SZACOWNEGO AUTORSTWA! A sami, jako ludzie inteligentni, wiecie przecież, iż jakość w tym wypadku zmiata przysłowiową ilość na intelektualny margines.

Tak…Nowy Rok, nowe perspektywy, R.E.M. wydaje nową płytę, Kiszecki nareszcie panem na włościach. Pozostaje jedynie zarzucić jakiś miły akcent na pożegnanie  Starego Roku oraz Starego Tonika. A akcent jest iście niebylejaki – postjarmuschowski, pretarantinowski pastisz gangsterskiego antythrillera, czyli PSY ANTONA! W rolach głównych Wasi ulubiency – Edward Kiszecki oraz Kobra, a także gość niespodzianka! Napatrzcie się więc kochani – na Kobrę w szczególności, bo od Nowego Roku na tej witrynie już go więcej nie zobaczycie! A jest na co patrzeć, życzliwie ostrzegam!(kisz)

Odpowiedzi: 4 to “Nowy Tonik na Nowy Rok”

  1. Wydymaniec Says:

    W kategorii sensacja i rozrywka dzieło genialne.Zmuszony jestem przyznać,że jak nie pierdolicie tych waszych filozoficznych bredni,to i scenariusz trzyma się kupy,a i aktorstwo jest niczego sobie.Tym dziełem ładnie się pożegnał Kobra,chociaż wiem,że wysoki poziom tego arcydzieła zawdzięczamy geniuszowi Pana Edwarda.Żegnaj Kobi i nie wracaj.chie chie chie

  2. Wydymańcu! Zostałem wywalony, gdyż założyłem własnego bloga – specjalnie dla Ciebie:

    http://pulpfuction.wordpress.com/

    A Kiszecki chyba se o Panu Szpinalco w swym wielkopaństwie zapomniał, hę?

  3. Wydymaniec Says:

    Czyli Kobi nic się nie zmieniłeś,nadal tylko ludzi zdradzasz i knujesz za ich plecami.nie ważne jak słuszne w tym wypadku były intencje.A Szpinalco dla mnie nie istnieje,tak więc droga eliminacji Kisz zostaje sam.

  4. Edward Kiszecki Says:

    Kochani, juz spiesze z odpowiedziami na wszystkie nurtujace Was pytania.

    Otoz Pan Szpinalco nadal oczywiscie jest zapraszany do goscinnych publikacji. Nie zmienia to jednak faktu iz panem i wladca na tej wirtualnej ziemi jestem niezaprzeczlnie JA!!!!!!!!!

    Natomiast, Wydymancu, cieszac sie iz film sie przyjal, zapytuje jedynie: jakie i kiedy filozoficzne brednie, przeciez my zawsze tylko i wylacznie hedonizm i rozrywka, Sodoma i Gomora od tylca z polykiem:)

Skomentuj

