Nowe kierunki w myśli środkowoeuropejskiej

To Hawaje pewnie jakieś w tej telewizji, albo Jamajka pewnie. Nie usłyszałam, czy Jamajka czy te Hawaje. Na Jamajkę to bym się przejechała, bo Hawaje za gorąco, zresztą gdzie ja tam będę jeździć. Tutaj mam życie, po co mi tam jeździć. Ja znowu taka od razu do jeżdżenia, akurat. Gdzie, mówię, pochorowałabym się od razu. Tutaj tak, o, nad morze u nas, to się mogę przejechać, ale gdzie Hawaje. A i u nas jak się pojedzie to kilka dni i już się chce wracać, co tam tak znowu robić nad tym morzem. Oj mówię, wszędzie dobrze pojechać, ale i w domu trzeba trochę posiedzieć. Dobra, gdzieś miałam ten przepis żeby bez cukru zrobić. Toć dobrze, trochę cukru nie zaszkodzi. To już tam ona niech sobie robi po swojemu, ja po swojemu robię. Wielka mi też różnica z cukrem czy bez cukru. I takie się zje i takie, kto to tam pozna czy cukier czy nie cukier.  Zaraz, i tego maszkarponu trza dodać zanim zapomnę, mówi że lepsze z maszkarponem. Tak, kiedyś to się wszystko z cukrem jadło i nikomu się krzywda nie działa, dzieciom kanapki się z cukrem do szkoły dawało. Nikt nic nie mówił, gdzie by tam ktoś co powiedział. Jak człowiek i do pracy musiał, i kanapki zrobić to kto się tam przejmował, robiło się z tym co było. Siedemnasta zaraz, to będzie Teleekspres. Niech sobie te Hawaje lecą, co tam znowu takiego w tym Teleekspresie. Jeszcze się naoglądam, Wiadomości, Panoramę…wszędzie to samo pokazują, na co mnie tam znowu tyle tego oglądać. Daj spokój, pochorowałby się człowiek jakby miał oglądać to wszystko. Na Hawaje to Doroty syn na akcję ratunkową pojechał. A nie, to Haiti było. Haiti, Hawaje, co za różnica. Wszędzie się można przejechać, toć i na Haiti by człowiek pojechał jak by było trzeba.          (kisz)

Skomentuj

