Pyramidon O 14.15 – CZĘŚĆ DRUGA!

(kisz)

Odpowiedzi: 10 to “Pyramidon O 14.15 – CZĘŚĆ DRUGA!”

  1. Zostanę Twoją menadżerką. Za zdolny jesteś, by umrzeć.
    Wzrusza mnie Twoja Twórczość, Mati.

    • Edward Kiszecki Says:

      Nie moglbym marzyc o niczym wiecej niz miec Ciebie za menadzerke:D co prawda to najprawdopodobniej oznacza jakies klopoty, ale co tam;)
      Ja za to w ramach rewanzu moge byc Twoim podaj przynies pozamiataj – no wiesz, palete moge Ci trzymac albo pedzle, dluto…
      A ze smiercia to trzeba bedzie tak zrobic, ze jak juz mnie wywindujesz na maxa, to wtedy. Jeszcze lepiej sie sprzeda!!!

  2. No jest ciężar gatunkowy^^

  3. Wypowiedź Edwarda obfituje jak zawsze w wiele dobrych zwrotów. Chwytliwych takich. Na sprzedaż. Mówię już pod kątem tego menedzerowania…

    • Edward Kiszecki Says:

      Przepraszam, czyzbym wyczuwal ironiczne cwiercnuty w zdaniach przez moja przyszla/niedoszla Menedzerke napisanych? To tak sie zaczyna wspolpraca? Jak w takim razie wygladac bedzie koniec, ja zapytuje, z nozem w plecach?

  4. Zaspałam. Stąd zwłoka. Ironia? Zwłoki!

  5. Edward, ja zostanę Twoim kierownikiem. Wiesz, trasy, pokazy, festiwale, panienki, bankiety. Mówię Ci, będzie super, światowe życie, wywiady, radio, prasa, telewizja. Królami życia będziemy, Edward. Zadzwoń do mnie na komórkę. Kobi.

  6. Dlaczego milczysz?

  7. Film musiał wywrzeć niesamowite wrażenie, skoro do dziś trwa tutaj ożywiona dyskusja.

Skomentuj

